Observe, study, understand

Hello,

I found the right place to send my works...

Thank you to Grégoire for his classes and his kindness.

See you soon.

Roselyne

Bonjour,

J'ai trouvé le bon endroit pour envoyer mes oeuvres...

Merci à Grégoire pour ses cours et sa bienveillance.

A bientôt.

Roselyne

Want to learn drawing?

See our courses

Hello Grégoire

I hadn't drawn it a long time. I am surprised to see that I have not lost my pencil stroke. I come out well, I think:)

Here are my exercises.

Annick

Bonjour Grégoire

Il y a longtemps que je n'avais pas dessiné. Je suis surprise de constater que je n'ai pas perdu mon coup de crayon. Je m'en sors bien, je crois :)

Voici mes exercices.

Annick

Good evening Annick23 is all that, I don't have much to say this exercise. Perhaps the Colone on the left which should have its external side which goes more to the view from the front, but it is in detail. 

On the other hand, to be sure that I see your exercises and that I can correct them, take care to post them well in the parts of the forum indicated "Exercise corrective";)

Bonsoir Annick23, c'est très bien tout ça, je n'ai pas grand chose à redire à cet exercice. Peut-être la colone de gauche qui devrait avoir son côté externe qui part plus penché sur la vue de face, mais c'est du détail. 

Par contre, pour être sûr que je vois tes exercices et que je puisse les corriger, veille à bien les poster dans les parties du forum indiquées "correctif des exercice" ;)

La Coccinel

Annick

La coccinel

Annick

and the car

Annick

Et la voiture

Annick

Good evening 😊

These are two of the drawings. Good evening to you

Bonsoir 😊 

voilà deux des dessins  . Bonne soirée à vous 

Try our courses for free

See our courses

car

Voiture 

oops .... 😉

Oups.... 😉

and have continued to work.

Et ont continu de travailler.

Here is the first part of the exercise, it will be with pleasure to have a return from you. 

Thank you: D

Voici la 1ere partie de l'exercice, ça sera avec plaisir d'avoir un retour de votre part. 

Merci à vous :D

Want to learn drawing?

See our courses

You must be logged in to reply on the forum.